Vitaelife Pharma Omega 3 – ár, ahol vásárolni, az eredeti

[Total:    Average: /5]

Barátok, Jó napot!

Ha olvasod ezt a cikket, akkor valószínűleg érdekel a téma a fiatalok, az egészség és a szépség. Szeretne megtanulni egyik titka az, hogyan kell élni egy hosszú idő, és minőségileg, aktívan és vidáman?

Hogyan, hogy egy csodálatos memória ahhoz, hogy maradjon nyugodt minden kritikus helyzetben, és csak élvezni az életet minden nap, nem számít, mi?

Akkor olvass tovább, a válasz ebben a cikkben!

Megbeszéljük, mit egy többszörösen telítetlen omega-3 zsírsavak, milyen hasznosak az egészségre és a hosszú élettartam, hol vannak, és még sok más.

Van egy csomó érdekes tények a népszerű témát!

Ebben a cikkben fog tanulni:

Mik azok az omega-3 zsírsavak – Általános információk

Omega-3 többszörösen telítetlen zsírsavak (PUFA-k), amelyek védik a sejtmembránokat, és a belső szervek a károsodástól.

Anélkül, ezek a savak nem lehet normális és teljes működését az idegrendszer, immun- és szív-érrendszer, lehetetlen megfelelő szintézise szöveti hormonok, prosztaglandinok, valamint a megfelelő metabolizmus alapvető (nélkülözhetetlen) tápanyagokat.

Ezen túlmenően, az omega-3-as elnyomja a gyulladást az a szervezetben, állapotának javítása csontok és ízületek, segít megbirkózni az érzelmi zavarok következmények nélkül a szervezet, „pull” minket állapotában a krónikus fáradtság szindróma.

Nézzük meg részletesebben.

A legfontosabb képviselői az omega-3 zsírsavak (FA) jelentése:

  1. dokozahexaénsav (DHA). Ez a sav része a szürkeállomány agyunk, a membránok a sejtek a szervezetben. Ezen túlmenően, a DHA nagy szerepet játszik képződése során az idegrendszer a baba.
  2. eikozapentaénsav (EPA). Ez a sav stimulálja a regenerációs a sejtmembránok, normalizálja a mechanizmusok a zsír közlekedés a véráramban, javítja a aktivitását az immunrendszer, javítja oldódás (abszorpciós) zsírok az emésztőrendszerben, és erőteljesen fokozza az antioxidáns funkciók testünk, ami rendkívül fontos a jó egészség, jó érzés és szép megjelenés éveken át.
  3. alfa-linolénsav (ALA). Ez az LCD segít leküzdeni a stresszt, harcot a rossz koleszterin és a magas vérnyomás, minőségének javítása érdekében a vér, és azt is szolgálja a kiváló segédtiszt az egészséges és szép bőr, fényes haj és erős körmök. Ezen kívül ő az „építőkockák” szintézisére eikozapentaénsav és a dokozahexaénsav zsírsavak a szervezetben.

A zsírok EPA és a DHA tartalmazott a szövetekben a tengeri élet.

Úgy véljük, hogy azok a leginkább hasznos az emberi szervezet számára, mert az asszimilációs szervezet nem kell sok enzimet, ellentétben a növény gazdag ételek ALA.

A világ értesült omega-3 – egy érdekes tény!

A többszörösen telítetlen zsírsavak omega-3 fedezték eredményeként kutatókat, akik érdekeltek a szint tökéletesen jó egészséget az eszkimók és legfőképpen az a tény, hogy van egy nagy számú elérjük.

Kiderült, hogy a titok az egészség és a hosszú élet az inuit abban a tényben rejlik, hogy eszik, nevezetesen eszik nagy mennyiségű hal.

Tanulmányok a vér képviselőinek az északi népek, fedezték fel két természetes zsírsavak, az úgynevezett az eikozapentaénsav (EPA) és a dokozahexaénsav (DHA), tartalmazzák az anyag az omega-3.

Az előnyös tulajdonságok az omega-3 zsírsavak

A többszörösen telítetlen zsírsavak omega-3 nélkülözhetetlen az egészség és a szépség tápanyagok, mint az általuk kiszolgált jelentős számú funkciók: bioregulátor, szerkezeti és energia tárolására.

Ha figyelembe vesszük, pontosabban az omega-3:

  • potencírozzák szintézisét szöveti hormonok (eikozanoidok), amelyek részt vesznek gyakorlatilag minden biokémiai reakció s a sejtben.
  • koncentrációjának csökkentésére a „rossz” koleszterin a vérben, ezért csökkenti az érelmeszesedés kockázatát és a miokardiális infarktus és a stroke az agyban.
  • kialakításában játszik szerepet a hím csírasejtek, a membránok a neuronok az agyban és a membránokat a retina.
  • Szabályozza a szintézis minden hormonok a szervezetben.
  • szállításában részt vevő oxigén szövetekhez.
  • működésének javítása a keringési rendszerben.
  • Szabályozza az anyagcsere, a boldog hormon (szerotonin), amely csökkenti a pszicho-emocionális stressz és csökkenti a kialakulásának kockázata a depresszió.
  • támogatása rugalmassága az ízületek, intenzitásának csökkentésére a fájdalom, amikor a betegség arthritis vagy osteoarthritis.
  • nagy előfordulásának megelőzésére a cukorbetegség.
  • csökkentse a gyulladást a szervezetben, megelőzése allergiák és autoimmun betegségek.
  • Növelje kognitív agyi funkciók: emlékezet, a figyelem, a tanulás képessége gyorsan.
  • hozzájárulás jelentős csökkenését az étvágy.
  • javítja az általános bőr állapotát.
  • Jól javítja az immunitást.
  • A rendszeres fizikai aktivitás növelheti az izomtömeget és felgyorsítja, így a felesleges zsírt.
  • Jelentősen növeli az állóképességet és az általános izomtónus.
  • szintézisét gátló kortizol – stressz hormon.
  • A-, D és E, ami javítja a bőr állapotát, fokozza látást, csökkenti ideges izgatottság, javítja a rugalmasságát a sejtmembránok és erősíti a csontszövet.

javallatok omega-3 zsírsavak

Tekintsük a fő alkalmazási javallatok omega – 3 zsírsavak:

  1. elhízás bármilyen fokú;
  2. a krónikus ízületi betegségek;
  3. magas vérnyomás;
  4. diabétesz;
  5. a hiány testtömeg;
  6. érrendszeri betegségek az agy;
  7. pikkelysömör, ekcéma a bőr;
  8. hajók;
  9. csontvelőgyulladás;
  10. szív- és érrendszeri betegségek (aritmia, ischémia, miokardiális infarktus);
  11. depresszió;
  12. szindróma rövid bél;
  13. megelőzésére rákos tumorok (komplex terápia).

Az előnyök az omega-3 férfiak

Köztudott, hogy a férfiak hajlamosabbak a szívbetegségek, mint a nők. Szívinfarktus, az agyvérzés, ishemicheskoi szívbetegség, érelmeszesedés, … az összes szenved ilyen gondok – és a legtöbb ember.

Sajnos, a halálozási arány a férfiak ezen rendellenességek növekszik hihetetlen ütemben.

Amerikai tudósok azt állítják, hogy rendszeres fogyasztása az omega-3 hozzájárulnak a védelmi erős férfiak betegségek a szív és az erek, és csökkenti az esetek szívmegállás.

A vizsgálatok szerint ez a védelem kétszer magasabb a férfiak körében, akik fogyasztanak omega-3 zsírsavak, ellentétben a férfiak, akik nem fogyasztanak vagy egyáltalán fogyasztanak elegendő mennyiségben és / vagy szabálytalan.

További kutatások arra utalnak, hogy eszik a napi megfelelő mennyiségű omega-3 jelentősen csökkenti annak valószínűségét, erekció rák.

A omega-3 gyerekeknek

Zsírsavak omega-3 játszanak nagyon fontos szerepet a kialakulása az idegrendszer. immunrendszert, és a hormonális rendszer, a gyermek.

Ha a szoptatás, a baba lesz az omega-3 LCD anyatejjel azonban 90% a nők a szoptatás alatt, van egy akut hiány a többszörösen telítetlen zsírsavak a szervezetben, és ez az, amiért a gyermek előfordulhat akut elégtelenség az omega-3.

hiánytünetei omega-3 gyermekkorban:

  • hajlam, csökkent immunitás és az atópiás dermatitisz;
  • csökkentett tanulmányi teljesítmény, gyenge koncentráció és a memória;
  • hiperaktivitás;
  • bőrszárazság;
  • Az allergiás tünetek;
  • homályos látás.

Az adagolás és adagolási séma az omega-3 határozza meg a gyermekorvos alapuló egészségi állapotát a gyerek!

A omega-3 női

Tekintettel arra, hogy a PUFA-k felelősek a metabolikus folyamatokat a szervezetben, a rugalmassága sejtmembránok és megfelelő agyműködés, minden nő fontos fogyasztani nem kevesebb, mint 1000-1500 mg tiszta omega-3 naponta.

Abban az esetben, a terhesség, vagy ha bármely betegségek napi szükséglet nőtt 2 alkalommal.

Milyen hasznos omega-3 zsírsavak a nők:

  • Csökkentett menstruációs fájdalom, csökkentette a „hőhullám” menopauza során, javítja a hangulatot a „kritikus napok”, egy gyulladáscsökkentő hatása.
  • Csökkenti a szorongást, javítja a hangulatot.
  • Lassítja megereszkedett bőr és a ráncok.
  • megelőzte a csontritkulás, különösen a menopauza alatt.
  • Stabiliziruemost “hormonális túlfeszültség” a menopauza.
  • Rendszeres omega-3 és 30% csökkenti a tömítések az emlő.
  • megelőzte a trombózis, szív-érrendszeri betegségek, anyagcsere-rendellenességek, valamint a könnyű kellemetlen tüneteket a menopauza alatt.

Ez különösen fontos, hogy tartalmazó termékek omega-3, túlsúlyos nők a terhességet tervező, „ül” a diéta, hajlamos szív- és érrendszeri betegségek.

A napi szükséglet az omega-3

Annak érdekében, hogy az egészségügyi (azaz profilaktikus) a napi adag EPA és DHA kell lennie 1000 mg.

A terápiás célokra, a napi dózis 3000 mg EPA és DHA.

A megadott dózis nagyon feltételes, mert minden egyénileg és attól függ, neme, kora, egészségi állapota és a kezdeti lakóhely szerinti régió, valamint igényeinek.

Például, a terhesség alatt, menopauza, amikor egy bodybuilding napi profilaktikus dózist az omega-3 emelkedett 2500-3000 mg súlygyarapodás – akár 3000-3500 mg.

Ezen túlmenően, hogy szükség van az egészséges omega-3 zsírok növekszik:

  • a depresszió és autoimmun állapotok;
  • a hideg évszak;
  • napi és intenzív sport;
  • atherosclerosis;
  • a rák;
  • a fenyegető szívinfarktust vagy stroke;
  • gyermek- és idős korban.

biológiai használhatóságának növelése az omega-3 napi adagot kell osztani három adagban, a gyógyszer szedését közben vagy közvetlenül étkezés után, préselt egy kis mennyiségű vizet.

A minimális napi mennyiségű omega-3 LCD szükség a szervezet, 650 mg.

A felesleges az egyes (Ön személyesen kell) adagolás, különösen a hosszabb ideig veszélyes:

  1. a vérnyomáscsökkenés,
  2. diszfunkciók az emésztőrendszer,
  3. a véralvadás csökkentésével, és (ennek következtében) – a belső és külső vérzés.

Ahhoz, hogy az egészségügyi időtartama kúra 3-4 hónap. A kezelés gyakorisága – 1-2 alkalommal egy évben.

tényezők váltanak ki akut hiány omega-3 a szervezetben

Kulcsfontosságú tényezők:

  • tartós koplalás;
  • Egy kiegyensúlyozatlan étrend;
  • betartása szigorú diéták, különösen a mono-étrend;
  • betegségek az emésztőrendszer.

A hiánytünetek az omega-3

Fontos, hogy figyelemmel kíséri az állapotuk, és a legcsekélyebb tünetek okozó gyanú, arra utal, hogy a szervezetben van egy hiány az omega-3, akkor fel kell lépnie!

Mit kell vonatkoznia: állandó szomjúság;

  • száraz bőr;
  • törékeny körmök;
  • hajhullás
  • korpásodás;
  • elhúzódó depresszió, apátia;
  • allergiás bőrkiütések ismeretlen okokból;
  • megsértése széklet (székrekedés).
  • ízületi, izmok és inak ismeretlen eredetű;
  • nagyon lassú sebgyógyulást, horzsolások és karcolások;
  • a vérnyomás emelkedése;
  • a romló memória és figyelem;
  • állandó fizikai gyengeség, fáradtság, a hatékonyság csökkenése;
  • késedelem szellemi fejlődését a gyermekek;
  • gyenge immunitás, gyakori megfázás.

Amely omega-3 forrás

A jobb áramlását omega-3 a szervezetben két módja van: a termékek használatát tartalmazó LCD omega-3 zsírsavak és a vevő speciális kiegészítőket.

Az ideális lehetőség egy ésszerű kombinációja a két.

Tekintettel arra, hogy az esszenciális zsíroknak nem szintetizált bélflóra fontos, hogy a hangerőt a napi bevitel.

Milyen ételek tartalmaznak omega-3 LCD?

  • omega-3 Állati eredetű tőkehalmáj, vörös kaviár, Fekete kaviár, zsíros halak (lazac, tonhal, makréla, pisztráng) és a tenger gyümölcsei (garnéla, rák, kagyló, osztriga, stb), természetesen, halolaj
  • omega-3 növényi eredetű: len olaj, lenmag, repce olaj, dióolaj, quinoa, búzacsíraolaj, és mustárolaj, dió, avokádó, Chia mag, spenót, porcsin, pekándió, mandula és mogyoró.

Tudományosan bizonyított, hogy az omega-3 növényi olajokból nem olyan egészséges, mert bennük ALA, amely arra szolgál, mint egy építőköve DHA és TFE és a hal – ez honnan DGK és EGK számú.

Fontos tudni, hogy ezek a vegyületek az omega-3 csoport meglehetősen könnyen tönkremehetnek hatása alatt a nap, az oxigén és a magas hőmérséklet, igen, töltse ki a napi szükségleteit a szervezet esszenciális zsírokat, célszerű használja a sózott és pácolt hal, friss zöldségek és gyümölcsök, növényi olaj első hidegen sajtolt és nem pörkölt dió.

A maximális megőrzése tápanyagokat tartalmazó ételek omega-3 tartsa hűvös helyen, szorosan zárt tartályban.

Az előállítás módja tartalmazó gyógyszereket omega-3 LCD.

Az ilyen készítmények felnőtteknek kapható kapszula és folyékony formában. Fiatalabb gyermekek – formájában szirupok, cukorka és rágótabletták.

Hogyan válasszuk ki a minőségi drog omega-3?

Az igény, hogy fordítsanak különös figyelmet a megválasztásában omega-3 tartalmú komplex és hogyan lehet elkerülni a hibákat az Ön választása?

Ez egy nagyon fontos feladat. Annak érdekében, hogy a maximális hatást, a termék legyen jó minőségű!

Ez a kérdés magam, barátok, úgy döntött, régen alkalmazza e javaslatokat, amelyek felírom alábbi veletek megosztani őket.

  1. előnyben részesítik azokat a gyártókat, akik már bizonyítottak a jó hírű és becsületes. Úgy kell lennie a piacon évek óta!
  2. Nagyon fontos, hogy válasszon ezek a gyógyszerek a címkén, amelyek jelzik a konkrét tartalma EPA és DHA magas koncentrációban.
  3. A tanulmányok azt mutatják, hogy minél magasabb a koncentráció a EPA egy kapszulában, annál hatékonyabb támogatja az egészséges triglicerid.
  4. A gyógyszer nem minden esetben tartalmaznak nehézfémeket!
  5. kiválasztásához Azok a gyógyszerek, amelyek előállítása a legmodernebb technológiákat, például a technológia használatára szuperkritikus folyadék extrakció, amelyben az alkalmazott alacsony hőmérsékleten. Az eredmény egy tiszta termék nagy koncentrációjú. Alacsony hőmérséklet a termelés biztosítja a megőrzése a molekuláris integritás. A termelési folyamat azt jelenti, hogy a feldolgozás során a termék mellett az úgynevezett „nitrogén takaró”, amely biztosítja a frissesség megőrzése zsír teljes gyártási folyamat során, megakadályozva annak oxidációs.
  6. Halolaj terméket kell lennie triglicerid formában.
  7. A termelési kell használni, csak környezetbarát halat kell megerősíteni a vonatkozó dokumentumokat a minőség.
  8. A csomagoláson kell „lezárható”, azaz a védőfóliát a fedél alatt. A kábítószer csak akkor lehetséges, abban az esetben, védő membrán nem törött.
  9. Nagyon fontos a hitelességét a termék: vásárlásakor válassza ki a termékeket, amelyek szabványos minőségű GOED, GMP és a különböző igazolásokat.
  10. Az egyik legfontosabb dokumentumok beszélt a minőségi áruk, amelyek az adatok laboratóriumi kutatások termék méreganyagok. Soha ne habozzon kérdezni álló ilyen dokumentumok az eladó a drog!
  11. Mindig alaposan nézd meg a polcon a termék élettartamát. Ha olyan helyzetben vannak, hogy a lejárati idő, minden rendben van, de íze a termék friss és nem avas, az azt jelzi, hogy a gyógyszer nem megfelelően tárolják.

Ellenjavallatai omega-3 zsírsavak

Általános ellenjavallatok omega-3-at:

  • hypercalcemia (megnövekedett kalcium-koncentráció a vérplazmában);
  • egyéni intolerancia;
  • hyperthyreosis;
  • tuberkulózis annak aktív szakasza.

Barátok, már elfogyasztott omega-3. Én ezt kiegészítésében tanfolyamok, és ezért nem tudja biztosan állítani, hogy ez működik!

Miközben az omega-3 a test elkezd dolgozni sokkal jobb következetesebben.

Azt leszögezhetjük, hogy jelentősen javítja a bőr, növelik a test tónusát és a hangulat, így meggyőződésem, hogy azok számára, akik szeretnék, hogy javítsák az egészségügyi és a megjelenés – omega-3 LCD lesz a legjobb megoldás!

Ha ezt a cikket hasznosnak, ossza meg barátaival a szociális. hálózatokat.

Minden jót neked, a barátok, és találkozunk!

Veled Alain, viszlát! Em>

REGISZTRÁCIÓ My Groups társadalmi hálózatok

About Kelemen Gréta 389 Articles
"Kevesen ismerik az igazi Kelemen Gréta-t, de a legfontosabb két dolog, amit tudni kell, hogy az optimista és precíz, természetesen barátságos, szemlélődő és racionális, de kisebb dózisokban, és gyakran elkényeztetik a nem érzéketlen szokások is. Az optimizmusa azonban, amiért gyakran imádják. A barátok gyakran számítanak róla és romantikus természetükre a szükség idején. Persze senki sem tökéletes, és Bogdánnak számos hibája van. A tisztesség és az instabilitás hajlamos az úton járni, bár inkább személyes szinten, mint mások számára. Szerencsére a pontossága általában ott van, hogy enyhítse a fújásokat."